Translate

6 Ocak 2016 Çarşamba

Bendeniz - Satmışım (2001) Bıkmadan dinlediğim....

2 yorum:

  1. Merhabalar.
    Sayfanızı ziyaret etmek ve paylaştığınız blogları okumak ve yorum yazmak üzere geldim. Ancak arayüzünüz Almanca dili olduğu için, yazdığım yorumu göndermek de zorlandım. Yorumu yazdıktan sonra Veröffentlichen komutuna tıkladım, bu sefer yoruma hangi platformdan katılacağımı sordu, daha sonra, profil avatar resmi seçmemi istedi vs. vs. Bir türlü yorumu gönderemedim. Sonunda bir yorum göndermeyi becerdim ama, bu seferde bir alttaki blog üzerinden yorum gönderilmiş oldu herhalde. Söz konusu sayfanızı Türkiye'de kullanıyorsanız, arayüzün dilini Türkçe'ye, eğer Almanya'da kullanıyorsanız, zaten sorun yok.
    Selam ve dualarımla.

    YanıtlaSil
  2. Öncelikle yorumunuz için çok teşekkür ederim,ben blog konusunda acemiyim aslında sitem var burayı öylesine açmıştım pek aktif değilim,doğru Almanya'da yaşıyorum,arayüzü Türkçeye çevirebilirmiyim inanın bilmiyorum,sizin bloğunuzun sessiz takipçilerindenim çok değerli bilgiler var zevkle okuyorum sizi tebrik ediyorum.
    Arzu ederseniz www.duahazinesi nde sizi görmekten onur duyarım...
    Selam ve dualarımla...

    YanıtlaSil