Translate

8 Ocak 2022 Cumartesi

Yunus Peygamberin Duası ...

Kur'an-ı Kerimde anlatılan kıssasına göre deryanın ortasında gemiden aşağı atılmış ve büyük bir balık tarafından yutulmuştur. İçinde bulunduğu durumdan kurtulması neredeyse imkansız iken Allah'a şu duayı etmiştir: Lâ ilâhe illâ ente subhâneke innî kuntu minez zâlimîn. Duanın Türkçe meali, "Seni her türlü noksanlıktan tenzih ederim. Şüphesiz ben kendine zulmedenlerden oldum." şeklindedir. Enbiyâ Suresi 87

Hz. Yunus'un Duası Kabul Olmuştur.

 Yunus Peygamber'in pişmanlık ve ümit ile ettiği duası Allah-u Teala'nın hoşuna gitmiş ve kabul buyurmuştur. Koskoca denizin ortasında balığın karnında karanlıklar içinde bulunan Peygamber karaya ulaştırılmıştır.

 Yunus Peygamberin Duasının Faziletleri Nelerdir?

Bu dua çok etkili bir duadır. Maddi ve manevi her türlü istek için okunabilir. Gönülden edildiği takdirde kabul olunmama ihtimali yok gibidir. Duanın tesiri çok defalar tecrübe edilmiştir. Duada yapılan günahlar için tövbe, pişmanlık, Allah'ı tesbih, birliğine ve ululuğuna iman ve teslimiyet birlikte bulunur. Etkili bir dua oluşunun sebebi de bunlar olabilir.


Doğrusunu Rabb' im bilir.Dua bizden kabulu Allah' tan ola.


Dip not.Şahsen benim icin çok özel dualar dan birisidir.

2 yorum:

  1. Merhabalar.
    Sayfanızın temasının ara yüzü açıklamalarının Almanca olduğunu gördüm. Herhalde siz Blogger'e Almanya'dan iştirak etmişsiniz.

    Yunus Peygamber'in duasını duymuştum. Ancak lafzı asla ezberimde olmadığı için dua metnini hatırlayamadım. Ama paylaşımınızdan öğrendim. Bu duayı bizlerle paylaştığınız için teşekkür ederim.
    Selam ve saygılarımla birlikte en Güzel'e emanet olun.

    YanıtlaSil
  2. Merhabalar
    Sayfama değer verip yorum yaptığınız için çok teşekkür ederim.Tahmininiz de haklısınız.Blogger'i bir arşivim gibi görüyorum.Her şeyin çok çabukça harcandığı bu dünyada umarım blogger de kaybolup gitmez. Saygılarımla .

    YanıtlaSil